مایکروسافت در اقدامی توسعه نسخه پایدار جدید مرورگر مایکروسافت اج 81 را به صورت موقت، بخاطر بیماری کرونا، متوقف کرد. انتشار نسخه‌های جدید مرورگر اج جدید یا هر به‌روزرسانی‌ای برای نرم‌افزارهای دیگر، معمولا مستلزم بررسی‌های امنیتی و آزمایش سازگاری محصول برای اطمینان از این نکته است که عملکرد سیستم‌‌عامل‌ها و اپلیکیشن‌های داخلی وب هنگام اجرای مرورگر یادشده مختل نشود.

مایکروسافت در توئیتی گفت: با توجه به شرایط فعلی، تیم Edge به روز رسانی کانال پایدار به اج 81 مطابق با پروژه Chromium را متوقف می کنند. ما متعهد هستیم که به روزرسانی های امنیتی و پایداری اج 80 را ادامه دهیم. در هفته آینده سهم بیشتری در این زمینه داریم.

این شرکت نیز همانند تیم کروم اعلام کرد مرورگر این شرکت، یعنی اج، همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد؛ ولی نسخه‌ پایدار Edge v81 که با بهبودها و تغییراتی همراه است، تا زمان عادی‌شدن شرایط منتشر نخواهد شد.

همان طور که اشاره شد این روزها بسیاری از کارمندان مایکروسافت برای حفظ سلامتیشان و مراقبت از خانواده خود به مرخصی اجباری رفته‌اند و اکثر مدیرهای سیستم کمپانی نیز در شرکت حضور ندارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *