سامسونگ به تازگی عضو جدیدی از خانواده گوشی های سری A را با نام گلکسی A31 رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی می توان به دوربین چهارگانه و تراشه هشت هسته ای اشاره کرد.

 گلکسی A31 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد Infinity-U با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل است. این گوشی همچنین به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو پی 65 با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

در پشت گوشی میزبان دوربین چهارگانه اصلی با چینش سنسورهای اصلی 48 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه، تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی هستیم. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

وظیفه تامین انرژی دستگاه بر عهده باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع 15 واتی بوده و از سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 بهره می برد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پشتیبانی زا سامسونگ پی، سنسور اثر انگشت، پورت USB Type-C و دالبی اتم اشاره کرد. گلکسی A31 قرار است در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و سفید عرضه شود. سامسونگ هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *