سخت افزار

کوالکام از دو تراشه QCC514x و QCC304x برای ایربادز رونمایی کرد

کوالکام به تازگی از دو تراشه جدید برای ایرباد های بیسیم تحت عناوین QCC514x و QCC304x با قابلیت های پیشرفته رونمایی کرده است. هر دو تراشه جدید از فناوری کوالکام TrueWireless Mirroring برای اتصال بلوتوثی پایدارتر پشتیبانی کرده و با سخت افزار اختصاصی برای نویز کنسلینگ کوالکام همراه است.

TrueWireless Mirroring به جای اینکه هر دو گوشی ایرباد را به موبایل وصل کند یکی از آنها را متصل کرده و سپس آن را به گوشی دیگر میرور می کند. این سیستم به گونه ای طراحی شده که هر دو گوشی را به عنوان دستگاهی واحد به موبایل معرفی می کند تا سطح همگام سازی های مورد نیاز کاهش پیدا کند.

یکی از مهمترین ویژگی های هر دو تراشه ANC هیبرید این شرکت است که نوید بخش یکپارچه سازی فناوری نویز کنسلینگ است. این مدل ها در عین حال به قابلیتی مجهز شده اند که امکان شنیدن صدای محیط با شفافیت بالا را نیز فراهم می سازد. کوالکام در کنار تمام این موارد چیپ های جدید را از نظر مصرف انرژی هم تا حدی زیادی بهینه سازی کرده است. QCC514x مثل ایرپاد و اکوبادز از فعال سازی با بیان کلمه ای خاص پشتیبانی می کند اما در مدل های مجهز به تراشه QCC304x کاربر برای فراخوانی دستیار باید کلیدی فیزیکی را فشار دهد.

این شرکت در نظر دارد از ماه آینده تولید این چیپست های جدید را آغاز کند و انتظار دارد محصولات جدیدی را براساس این SoC ها مشاهده کند تا در سه ماهه دوم 2020 وارد بازار شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا