شیائومی از جدیدترین ایربادز بیسیم خود تحت عنوان Mi Air 2S TWS رونمایی کرده که دارای عمر باتری بسیار بهبود یافته (در کل تا 24 ساعت) و فناوری بلوتوث پیشرفته است. پیش فروش این ایربادز هم اکنون در چین با قیمت 400 یوان (56 دلار/52 یورو) آغاز شده است.

ایربادز جدید شیائومی دارای درایورهای به نسبت بزرگ 14.2 میلی متری برای کیفیت بهتر صدا است. Mi Air 2S از طریق بلوتوث 5.0 و فناوری LHDC به دستگاه های اندرویدی و آی او اس متصل می شود که یک جایگزین غیر اختصاصی برای کوالکام aptX-HD که در اندروید 10 در دسترس همه سازندگان تلفن های هوشمند است. LHDC همچنین دارای حالت تاخیر کم است.

با اینکه این ایربادز از شارژ بیسیم Qi پشتیبانی کرده، می توان از طریق پورت USB-C آن را شارژ کرد. همچنین عملیات شارژ به طور کامل یک ساعت طول کشده و هر کدام از بادز ها می تواند تا 5 ساعت صدا را پخش کند که در مجموع 24 ساعت شارژ نگه می دارد. از سوی دیگر، در این ایربادز خبری از قابلیت حذف نویز نبوده و به جای آن شیائومی از میکروفن ها آن برای حذف نویز صدا ها استفاده کرده است.

همچنین می توانید با ضربه زدن به یکی از بادزها به تماس پاسخ دهید و یا میزان بلندی صدا را از طریق کنترل لمسی تغییر دهید. ایربادز دارای سنسورهای IR است که وقتی آنها را از گوش خود می گیرید تشخیص می دهد و آنها به طور خودکار مکث می کنند. Mi Air 2S از یکپارچه بودن با رابط کاربری MIUI برخوردار است. به طوریکه، می توانید دستیار شیائومی هوش مصنوعی را فراخوان کرده و از دستورات صوتی استفاده کنید. گفتنی است که فروش این ایربادز از 5 روز دیگر در فروشگاه های رسمی شیائومی آغاز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *