در ماه آپریل، کسانی که از گوشی های نوکیا استفاده می کنند، باید با خواندن این مطلب هیجان زده شوند، چراکه طبق برنامه ریزی HMD بروزرسانی اندروید 10، این ماه برای هفت دستگاه ارائه می شود. هفته گذشته شاهد انتشار آن برای نوکیا 7.2 بودیم و اکنون برای گوشی هوشمند نوکیا 3.2 از راه رسید.

نوکیا 3.2 در ژوئن سال گذشته با سیستم عامل اندروید پای وارد بازار شد و از آنجا که این گوشی در برنامه اندروید وان قرار داشته، قادر است تا سال آینده آپدیت اندروید 11 را هم دریافت کند. به روزرسانی اندروید 10 که با 1.3 گیگابایت ارائه شده، ویژگی های جدیدی مانند حالت تاریک، پاسخ هوشمند، پیمایش ژست جدید و کنترل های اضافی برای حفظ حریم خصوصی و موقعیت مکانی را به ارمغان می آورد. همچنین همراه با این آپدیت وصله امنیتی ماه مارس 2020 اندروید گنجانده شده است.

نوکیا می گوید انتشار این بروزرسانی به صورت مرحله به مرحله ای است. اولین موج کشورهایی که به آن رسیدند شامل ارمنستان، آذربایجان، بنگلادش، بلژیک، کامبوج و بیست کشور دیگر است. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: 10 درصد از کشورهای اشاره شده امروز به روزرسانی دریافت می کنند، 50 درصد را تا 10 آوریل دریافت کنند و 100 دردص از کشورها در موج اول باید تا 12 آوریل آن را دریافت کنند.

سایر دستگاه های نوکیا که انتظار می رود به روز رسانی اندروید 10 را به زودی دریافت کنند شامل نوکیا 2.3، نوکیا 4.2، نوکیا 6.2، نوکیا 3.1 پلاس و نوکیا 8 سیروکو باشند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *