گوگل Phone نرم افزاری محبوب است که مدام در حال تکامل است. بسیاری از کاربران آن را نسبت به برنامه‌های شخص ثالث ترجیح می‌دهند. متأسفانه، گوگل همیشه استفاده از اپلیکیشن ها را در تلفن‌های پیکسل و اندروید وان محدود می‌کرد. اما این محدودیت برداشته شده است.

در حالت معمول و با اتکا به روش‌های عادی امکان نصب اپلیکیشن گوگل فون روی دستگاه‌های دیگر وجود ندارد؛ مگر این‌که دارندگان دستگاه‌های موردبحث از نسخه‌ اصلاح‌شده‌ آن استفاده کنند یا به استفاده از Magisk Module روی بیاورند. با این‌حال رسانه‌ XDA-Developers اخیرا در گزارشی جدید از اعلام کرده جدیدترین نسخه‌ اپلیکیشن برقراری تماس گوگل روی شماری از دستگاه‌های اندرویدی از طریق فروشگاه گوگل پلی قابل‌نصب است.

تعدادی از گزارش‌ها دریافتند که چندین تلفن اکنون قادر به جستجو هستند و برنامه را نصب می‌کنند تاکنون Zenfone 6، Oppo Find X2 Pro و LG V60 امکان بارگیری برنامه را تایید کرده اند. شاید برایتان سوال باشد که چرا همه گوشی‌های هوشمند نمی‌توانند به این برنامه دسترسی پیدا کنند. برنامه فون نیاز به حضور کتابخانه و دسترسی به شماره‌های ذخیره شده در تلفن دارد که این مورد در دستگاه‌های سامسونگ و وان پلاس وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *