موبایل و تبلت

اوپو A72 با دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی معرفی شد

بدنبال عرضه گوشی اوپو A52، شرکت اوپو از محصول جدید خود در سری میان رده های اندرویدی با نام Oppo A72 رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی می توان به دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

همانند A52، گوشی جدید اوپو A72 از صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار بوده که یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بر روی آن تعبیه شده است. قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 665 تامین شده و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان پشتیبانی از میکرو اس دی همراهی می کند.

انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین شده که شارژ سریع 18 واتی را به خوبی پشتیبانی می کند. دو اسپیکر به همراه یک سنسور اثر انگشت بر روی لبه سمت راست بدنه از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. در پنل پشتی دستگاه یک ماژول دوربین چهارگانه اصلی L شکل دیده می شود که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تصویربرداری ماکرو و تشخیص عمق میدان آن را همراهی می‌کنند.

از لحاظ نرم‌افزار و رابط کاربری نیز کمپانی سازنده از ColorOS 7.1 که بر پایه اندروید ۱۰ طراحی شده، در این محصول استفاده کرده است. متاسفانه هنوز اشاره ای به قیمت و زمان عرضه آن نشده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا