شرکت هوامی از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Amazfit X رونمایی کرده است. محصول جدید این شرکت، دارای صفحه نمایش 2.07 اینچی لمسی منحنی 92 درجه با تراکم پیکسلی 326PPI و رزولوشن 206 در 604 پیکسل است. به گفته شرکت، این ساعت هوشمند برای دستیابی به این هدف از تکنیک خم کردن در دمای 700 درجه سانتیگراد استفاده کرد و حالا به لطف ساختار جدید نمایشگر اپ‌های بیشتری قابل نمایش هستند و زمان کمتری صرف اسکرول خواهد شد.

Amazfit X واچ فیس‌های شخصی‌سازی شده‌ای دارد که می‌تواند تعداد گام‌ها را بشمارد و ضربان قلب را انداه‌گیری کند. بیش از 40 ویجت هم برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. ظاهر این ساعت تا حد ممکن مینیمال طراحی شده و فاقد هر گونه کلید و پیچ مانند ساعت‌های معمول است.

[aparat id=’iLEhl’]

Amazfit X سنسوری حساس به فشار دارد که با فشار دادن انگشت شما به همه چیز دسترسی ایجاد خواهد کرد. این ساعت در تمام طول روز ضربان قلب شما را کنترل کرده و با نور مادون قرمز میزان سطح اکسیژن را اندازه‌گیری می‌کند. این گجت همچنین به GPS و GLONASS مجهز بوده و دارای 9 حالت ورزشی متنوع و مقاومت تا 50 متری آب است. Personal Activity Intelligence در نقش یک دستیار هوشمند به شما اطلاعاتی در خصوص خوابتان، سطح استرس و… ارائه می‌کند.

Huami ادعا کرده است که باتری این ساعت تا 7 روز حتی با ردیابی همیشگی ضربان قلب، دریافت نوتیفیکیشن پیام و زنگ، حرکات ورزشی و … دوام خواهد آورد و این به لطف باتری خمیده 205 میلی آمپرساعتی لیتیومی Amazfit X حاصل شده است. این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی و طلایی و با قیمت 149 دلار به صورت موقت توسط Indiegogo به فروش خواهد رسید. اما قیمت اصلی این ساعت هوشمند 329 دلار خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *