کنسول و بازی

بازی‌های رایگان ماه می 2020 پلی استیشن پلاس اعلام شد

سونی به‌صورت رسمی بازی‌های رایگان ماه می 2020 مشترکین پلی‌استیشن پلاس را معرفی کرد و شاهد بازی‌های کاملا متفاوتی هستیم. کاربران پلی‌استیشن 4 در ماه آینده می‌توانند Cities: Skylines و Farming Simulator 19 را تجربه کنند.

Cities: Skylines، یک بازی شهر سازی است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی، پرداخت به جزئیات بسیار بالا در ساخت شهر است. ازاین‌رو کاربران می‌توانند لحظات سرگرم کننده‌ای را برای خود به‌وجود بیاورند. Farming Simulator 19 هم یکی از بهترین بازی‌های سبک شبیه‌ساز و مزرعه‌داری است که پتانسیل سرگرم کردن کاربران را دارد. نکته‌ی جالب بازی‌های ماه می، این است که سونی به‌سراغ بازی‌هایی رفته است که مناسب شرایط قرنطینه هستند و برای طولانی مدت، مخاطب خود را سرگرم می‌کنند.

این عناوین از تاریخ 5 می 2020 (مصادف با 16 اردیبهشت 1399) تا تاریخ 1 ژوئن 2020 (مصادف با 12 خرداد 1399) برای دارندگان اشتراک سرویس Playstation Plus به طور رایگان قابل دریافت خواهند بود و پس از اضافه شدن آنها به حساب شما هر زمان که دارای اشتراک سرویس Playstation Plus باشید قادر به بازی کردن این عناوین (و دیگر عناوینی که به طور رایگان از سرویس Playstation Plus به حسابتان اضافه کرده‌اید) خواهید بود.

منبع
playstation
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا