شیائومی امروز از مدل ارزان قیمت ایربادز تماما بیسیم AirDots 2s تحت عنوان Mi AirDots 2 SE رونمایی کرده است. پیش فروش این ایربادز هم اکنون در چین آغاز شده و قرار سات با قیمت 24 دلار از 19 ماه می به فروش برسد.

بزرگترین نقطه ضعف ایربادز AirDots 2 SE پشتیبانی نکردن از کدک LHDC است، ولی با این حال از AAC پشتیبانی می کند. هدفون بی‌سیم Mi AirDots 2 SE شیائومی از کنترل صوتی هوشمند پشتییبانی می‌کند و مانند گذشته درایورهای 14.2 میلیمتری دارد. بلوتوث 5.0 برای اتصال به تلفن شما استفاده می شود و سیگنال به طور همزمان به هر جوانه منتقل می شود.

زمانی که قاب این دستگاه را باز کنید و آنها را خارج کنید، به صورت خودکار به گوشی‌های مجهز به رابط کاربری MIUI متصل می‌شوند. شیائومی وعده شارژدهی 5 ساعته این هدفون بی‌سیم را داده که البته با استفاده از باتری موجود در قاب، شارژدهی آن به 20 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

شیائومی Airdots 2 SE دارای کنترل های لمسی و همچنین تشخیص درگوش‌بودن می باشد که هنگام برداشته شدن به طور خودکار موسیقی شما را مکث می کند و پس از بازگرداندن آنها دوباره آن را از سر می گیرید. این ایربادز از همان ویژگی لغو نویز محیطی پشتیبانی می کند که این شیوه گفتن شیائومی برای قطع صدای مزاحم در تماس (با استفاده از دو میکروفون) است. با این حال هیچ اکتیو نویزکنسلینگی اینجا وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *