شرکت ویوسونیک به تازگی از مانیتور گیمینگ جدیدی با نرخ رفرش ریت بالا و زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه ای تحت عنوان ELITE XG270QC رونمایی کرده است. مانتیوز ELITE XG270QC قرار است از تاریخ اول ژوئن 2020 با قیمت 480 دلار به فروش برسد.

مانیتور ELITE XG270QC از پنل 27 اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی یا 2560 در 1440 پیکسل و نرخ رفرش ریت 165 هرتزی بهره می برد. همچنین انحنای پنل 1500R بوده و از قناوری AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می کند. ViewSonic بر ارائه گیم پلی صاف با ViewSonic ELITE XG270QC متمرکز شده که از فناوری PureXP برای کاهش تاری حرکت بهره می برد. مانیتور دارای مجوز VESA DisplayHDR 400 است و می تواند به میزان روشنایی 550 نیت برسد.

حالت PureXP به افراد امکان کنترل تیرگی حرکات را می دهد. این یک حالت نور پس زمینه است که وضوح گیم پلی را افزایش می دهد. ViewSonic اعلام کرد که PureXP اکنون چهار سطح کاهش بهینه در برابر تاری را دارد که به گیمرها اجازه می دهد روشنایی و موشن بلور را کنترل کنند. کاربران می توانند مانیتور را بیشتر با نرم افزار ELITE Display Controller کنترل کنند. این به گیمرها امکان تنظیم نورپردازی RGB و تغییر حالت های نمایش را می دهد. از مشخصات ارتباطی این مانیتور می توان به پورت (USB 3.2 (type A,B و HDMI و دیسپلی پورت اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *