موبایل و تبلت

آپدیت جدید وان پلاس 7T/7T پرو: فیلمبرداری 960fps و تشخیص لکه در دوربین

وان پلاس اخیرا بروزرسانی جدیدی را برای گوشی های هوشمند وان پلاس 7 تی و 7 تی پرو منتشر کرده که چند قابلیت جدید را برای آنها به ارمغان می آورد. این آپدیت که دارای شناسه نرم افزاری Oxygen OS 10.3.3 است، شامل پچ امنیتی ماه مه 2020 می شود. فهرست منتشر شده نشان می دهد که این بروزرسانی شامل یکپارچه سازی دالبی اتم با هدست بولت وایرلس زد، بهبود تنظیم صدا، بهبود عمر باتری و رفع کلی مشکلات و بهبود پایداری سیستم می شود. علاوه بر این، دو ویژگی جدید به دوربین افزوده شده است.

اولین ویژگی جدید در بروزرسانی، امکان ضبط فیلم اسلوموشن 720p با نرخ 960 فریم بر ثانیه است. همچنین برنامه دوربین قابلیت تازه ای با نام stain detection دریافت کرده که در صورت لکه بودن لنز های دوربین گوشی، به کاربر اطلاع می دهد. طبق گفته کاربر Akhil_PA از انجمن های وان پلاس، فیلمبرداری 960 فریم در ثانیه محدود به ضبط 10 ثانیه است.

این ویژگی ها قبلاً در ساخت جدید Oxygen OS Open Beta برای 7T و 7T پرو گنجانده شده بود. ویژگی دیگری که در ساخت Oxygen OS Beta مشاهده شد ، ضبط 4K با دوربین فوق عریض بود، اما هنوز هم در یادداشت ها به آن اشاره نشده است. به هر حال، برای دریافت بروزرسانی جدید کافیست که به مسیر Settings > System > System updates بروید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا