موبایل و تبلت

عملکرد متوسط دوربین موتورولا اج پلاس در بررسی DxOMark

موتورولا اج پلاس، جدیدترین پرچمدار شرکت موتورولا بوده که مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی است. بر روی کاغذ، وعده نتایج عالی عکس برداری با سنسور 108 مگاپیکسلی و اندازه 1/1.33 اینچ در کنار سنسورهای تله فوتو 3 برابری، اولتراواید داده شده است.

اکنون کارشناسان DxOMark به سراغ گوشی موتورولا اج پلاس رفته و دوربین اصلی آن را در شرایط مختلف مورد بررسی قرار دادند. پس از بررسی، موتورولا اج پلاس امتیاز کلی 113 را کسب کند که در کنار برخی از پرچمداران 2019 نظیر گلکسی اس 10 پلاس و وان پلاس 7T پرو قرار گرفته است. همچنین این گوشی در بخش عکسبرداری امتیاز 119 و در بخش فیلم برداری نیز امتیاز 109 را به دست آورده است.

به طورکلی، در بخش عکسبرداری، کیفیت ثبت عکس توسط دوربین اصلی و اولتراواید خوب است. همچنین جزئیات رنگ خوب و نویز در تصویر کم بوده و فوکوس خودکار در تمام شرایط روشنایی بسیار قابل اعتماد و دقیق بود. آنچه واقعاً اج پلاس را به عقب برمی گرداند، سنسور سوم یعنی ماژول تله فوتو است. با وجود اینکه برزگنمایی دیجیتال 3 برابری و داشتن سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی نتایج در میانه راه قرار دارد.

امتیاز ویدیوی 101، بالاتر از اس 10 پلاس و 7T پرو مدیریت شده است. در حقیقت، آن را در رقابت با پرچمداران فعلی مانند Galaxy S20 Ultra و iPhone Pro Max قرار می دهد. فیلم های 4K/30fps از جزئیات و دامنه دینامیکی خوبی برخوردار هستند. این گوشی مخصوصاً هنگام ضبط در تاریکی عملکرد خوبی دارد و سطح نویز آن پایین تر از iPhone 11 Pro Max است. شما می توانید بررسی کامل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی موتورولا اج پلاس را از DxO با کلیک روی لینک بخوانید.

گرد آورنده
gsmarena
منبع
dxomark
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا