ایسوس به تازگی مدلی جدیدی از مانیتور گیمینگ قابل حمل با نام ROG Strix XG17AHP ارائه کرده است. این مانیتور دارای یک پایه جدید است که این پایه به صورت تلسکوپی بوده و می تواند در طول گسترش یابد که این امکان را به شما می دهد صفحه نمایش را مانند یک مانیتور دسکتاپ معمولی هدایت کنید.

کاور هوشمند مغناطیسی هنوز در این بسته گنجانده شده، بنابراین شما حتی می توانید آن گزینه را نیز داشته باشید. علاوه بر این، محصول جدید ایسوس از پنل 17.3 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی و نسبت ابعاد 16 به 9 برخوردار بوده و نرخ 240 هرتزی با قابلیت VESA Adaptive Sync و صفحه ضد بازتاب ارائه می دهد.

از آنجایی که این یک مانیتور قابل حمل گیمینگ محسوب شده، از یک باتری 7800 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که می تواند تا 3 ساعت استفاده را با یک بار شارژ کامل فراهم کند. همچنین یک کانکتور USB-C برای شارژ مجدد و DisplayPort استفاده می شود. در حالیکه این مانیتور از ورودی micro-HDMI نیز برخوردار است (کابل هایی که شامل این تبدیل به HDMI استاندارد هستند).

محصول جدید ایسوس همچنین دارای کاوری برای حمل این مانیتور بوده و حدود 1.06 کیلوگرم وزن دارد (1.76 کیلوگرم با سه پایه). ایسوس اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت گذاری این محصول منتشر نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *