تاکنون شرکت های گوگل و وان پلاس، آپدیت اندروید 11 بتا را برای دستگاه های خود ارسال کردند و شرکت های دیگر نظیر شیائومی، اوپو و یا ریلمی قول دادند که بزودی این آپدیت را به دستگاه های خود ارائه دهند. در همین راستا، شرکت ویوو نیز دست بکار شده و مانند وان پلاس، نسخه بتای اندروید 11 را برای دو گوشی هوشمند NEX 3S 5G وiQOO 3 منتشر کرده است.

کاربران می توانند هم اکنون از طریق لینک نسخه بتای اول اندروید 11 را برای انواع نسخه های چینی NEX 3S 5G و iQOO 3 و لینک دوم برای نسخه هندی آنها دریافت کنند. توجه داشته باشید که این فریمورها فقط برای استفاده توسعه دهندگان در نظر گرفته شده اند و بهتر است آنها را روی دستگاه های اصلی خود نصب نکنید، زیرا آنها به اندازه کافی پایدار نیستند و موارد شناخته شده موجود در زیر را نشان می دهند:

  • کار نکردن سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر
  • کار نکردن دوربین سلفی گوشی ها
  • آیکون های نوار وضعیت استثناهایی نظیر ناچ دوربین و گوشه صفحه با آیکون را نشان می دهد.
  • وقتی کروم را برای اولین بار شروع شد، “همگام سازی را روشن کنید؟” صفحه هیچ اطلاعات ورود به سیستم حساب Google را نشان نمی دهد.
  • در تنظیمات ، آیتم مورد “About emulated device” به جای “About device” است.
  • در صفحه تنظیمات دو صفحه به روزرسانی سیستم وجود دارد (یکی در “تنظیمات> بروزرسانی سیستم” ، دیگری در “تنظیمات> سیستم> پیشرفته> بروزرسانی سیستم”). کاربر ممکن است اشتباه کند.

ویوو می گوید دومین بتای اندروید 11 در اواخر ماه جولای منتشر می شود و انتشار نسخه اول بتا در اوت را متوقف می شود، این در حالی است که انتظار دارد گوگل از ساخت پایدار اندروید 11 را بزودی ارائه دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *