فناوری

انتشار آپدیت اندروید 10 برای گلکسی تب اس 4

سرانجام سامسونگ بروزرسانی اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2 را برای تبلت گلکسی تب اس 4 منتشر کرده است. این تبلت در آوریل سال 2018 آپدیت اندروید 9 را دریافت کرده بود و هم‌اکنون دومین بروزرسانی اصلی خود را دریافت کرده است. پچ امنیتی 1 ژوئن 2020 نیز در کنار این آپدیت برای کاربران تبلت سامسونگ منتشر شده است.

از جمله قابلیت‌های آپدیت اندروید 10 برای تبلت گلکسی تب اس 4 می‌توان به حالت تاریک سراسری سیستم، آیکون‌های واضح‌تر اپ‌ها، بهبود طرح متن عنوان‌ها و دکمه‌ها اشاره کرد. مواردی مانند انیمیشن‌های نرم‌تر و ژست‌های حرکتی تمام‌صفحه هم از مواردی هستند که در این آپدیت گنجانده شده‌اند. دو قابلیت موسوم به Quick Share و Music Share هم به این بروزرسانی افزوده شدند.

در حال حاضر، آپدیت اندروید 10 برای تب اس 4 با شماره نسخه T835XXU4CTF5 برای مدل LTE با شماره مدل SM-T835 در اختیار کاربران کشورهای اروپایی قرار گرفته است. اگر شما نیز یکی از دارندگان این تبلت هستید، به‌زودی نوتیفیکیشن دریافت آپدیت اندروید 10 را مشاهده خواهید کرد. همچنین، می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات دستگاه و بخش بروزرسانی نرم‌افزار از انتشار آپدیت مذکور برای دستگاه خود مطلع شوید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا