موبایل و تبلت

گوشی ال‌جی هارمونی 4 با اندروید 10 و دوربین دوگانه عرضه شد

ال جی به تازگی از یک گوشی هوشمند میان رده جدید برای کاربران Cricket Wireless معرفی کرده که Harmony 4 نام دارد. این گوشی که ال‌جی هارمونی 4 نام دارد، درواقع مدل بعدی ال‌جی هارمونی 3 است که در سال 2019 معرفی شد. گوشی جدید طراحی مدرن و به‌روزی دارد و از مشخصات ارتقایافته‌ای بهره می‌برد. لازم به ذکر است که هارمونی 4 یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه است که کمتر از 140 دلار قیمت دارد.

هارمونی 4 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل است و ابعاد 156.2 در 74.2 در 8.6 میلیمتر و وزن 173 گرم بهره می برد. این گوشی همچنین سیستم عامل اندروید 10 را به طور پیشفرض اجرا کرده و مجهز به پردازنده هشت هسته ای نامشخص (4 هسته فرکانس 2 گیگاهرتز + 4 هسته 1.5 گیگاهرتز) است.

این گوشی 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته و منبع تغذیه دستگاه یک باتری 3500 میلی آمپرساعتی است و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و پورت USB-C نیز روی آن وجود دارد. در پنل براق پشت هارمونی 4 نیز یک سیستم دوربین دوگانه (اصلی 13 مگاپیکسلی و اولتراواید 5 مگاپیکسلی) و یک حسگر اثرانگشت وجود دارد و دوربین سلفی جلو هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی است.

همانطور که می‌دانید شرکت کریکت فقط سرویس‌های موبایلیِ بدون‌قرارداد ارایه می‌کند و شما می‌توانید در ازای پرداخت ماهانه ۵۵ دلار به بی‌نهایت فایل صوتی، متن و داده‌ دسترسی داشته باشید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا