کنسول و بازی

اجرای بازی Doom روی یک کامپیوتر ویندوز 95 درون بازی ماینکرافت

اگر مدت‌ها است می‌خواهید رایانه‌ مجهز به ویندوز ۹۵ را درون بازی ماینکرفت قرار دهید به‌گونه‌ای‌که رایانه‌ی موردبحث به‌خوبی کار کند، اکنون بهترین زمان است. گیمرها می‌توانند در این بازی از ماهواره‌ای که اطراف دنیای ماینکرافت گردش می‌کند، قطعات کامپیوتر را دریافت کرده و آن را بسازند. در کنار آن، می‌توانند روی آن ویندوز 95 و سایر سیستم عامل‌ها را نیز نصب کنند. این حالت از VirtualBox استفاده می‌کند که یک نرم افزار ماشین مجازی متن باز است که می‌توان توسط آن سیستم عامل‌هایی مانند ویندوز 95 را اجرا کرد.

شما درون بازی ماینکرافت به سادگی بلاک کیس کامپیوتر را در محل خود می‌گذارید و سپس از آن برای ساخت هارد درایوهای مجازی جهت نصب سیستم عامل از طریق فایل‌های ISO استفاده می‌کنید. ماینکرافت یک بازی بسیار محبوب است، بنابراین تعجبی ندارد که جامعه آن حالت کامپیوترهای ماشین مجازی را آزمایش کنند.

یکی از گیمرها توانسته بازی Doom را بر روی این کامپیوتر نصب و با آن بازی کند. به زودی احتمالاً آزمایش‌های بیشتری بر روی آن انجام خواهد شد و شاید گیمری بتواند بر روی کامپیوتر درون ماینکرافت سیستم عامل‌های مختلفی را نصب کند. شاید روزی برسد که با کامپیوتر درون بازی ماینکرافت، همین بازی را اجرا کنید!

اجرای ویندوز ۹۵ و بازی DOOM در داخل ماینکرفت اتفاق بسیار جالبی است. پیش‌تر شاهد اجرای ویندوز ۹۵ روی ایکس‌باکس وان، اپل واچ و حتی اپلیکیشن ویژه‌ای که می‌توانید همین حالا آن را روی مک OS، ویندوز و لینوکس دانلود کنید بوده‌ایم.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا