نرم افزار و اینترنت

تلگرام 6.3 با ویژگی آپلود ویدیو پروفایل و ارسال فایل تا 2 گیگابایت منتشر شد

ماه گذشته، تیم سازنده اپلیکیشن تلگرام تعداد زیادی قابلیت های جدید نظیر ویرایشگر ویدیویی و استیکرهای متحرک در تصاویر و ویدیوها را به آن اضافه کرده بود. اکنون این تیم، آپدیت جدیدی با شماره نسخه 6.3 برای اندروید و آی او اس منتشر کرده که امکانات جدیدی دیگر نظیر ارسال فایل تا 2 گیگابایت و گذاشتن ویدیو به جای عکس پروفایل را به همراه دارد.

برای شروع، تلگرام محدودیت اندازه حجم به اشتراک گذاری فایل ها در اپلیکیشن ها را که از سال 2014 تا به امروز تنها به 1.5 گیگابایت بوده، به 2 گیگابایت افزایش داده است. برای مقایسه، اپلیکیشن واتس اپ امکان اجازه اشتراک فایل چند رسانه ای تا 16 گیگابایت و اسناد تا 100 مگابایت را به کاربران می دهد.

این بروزرسانی همچنین شامل امکان تغییر تصویر پروفایلتان به یک ویدیو پروفایلتان است. اکنون می توانید یک ویدیو را در پروفایل خود قرار دهید و هر فریمی را که دوست دارید برای تصویر نمایه استاتیک خود در چت ها انتخاب کنید. خود را در واقعیت ضبط کنید، یا مانند افرادی که در تصویری جادویی از هری پاتر قرار دارید، چشمک بزنید و موج بزنید.

ویرایشگر ویدیو همچنین گزینه جدیدی را برای عکس ها و فیلم ها از دوربین جلویی دارد که به کاربران اجازه می دهد در صورت تمایل به پنهان کردن هرگونه نقص، پوست خود را صاف کنند. این تیم همچنین به جای یک تصویر بندانگشتی کوچک برای پرونده های رسانه، مینی تصویر بندانگشتی را برای عکس در لیست چت و اعلان ها اضافه کرده است.

دارندگان گروه های بزرگ با بیش از 500 عضو اکنون می توانند نمودارهای زیبا و مفصلی درباره فعالیت و رشد خود مشاهده کنند. آمار گروهی همچنین لیستی از اعضای برتر را با توجه به تعداد پیام ها و میانگین طول پیام نشان می دهد. به هر حال، حداقل تعداد مشترکین برای دریافت کانال آمار نیز به ۵۰۰ نفر کاهش یافته است. ما در آینده قصد داریم دسترسی به آمار گروهی را برای سرپرستان همه گروه ها با 100 عضو یا بیشتر در آینده نزدیک ارایه کنیم.

از ویژگی‌های جدید دیگر تلگرام 6.3 می‌توان به بهبود نحوه تعامل بین کاربران و حتی کانال‌ها اشاره کرد. شما حتی می‌توانید فاصله افرادی که با شما در ارتباط هستند را ببینید و عملکرد قسمت افراد نزدیک، ارتقا پیدا کرده است. امکان رویت نوع فایل ارسالی در گفتگو‌ها از منوی اصلی چت، از دیگر قابلیت‌های جدید این نسخه از تلگرام محسوب می‌شوند. همانطور که گفته شد در حال حاضر نسخه بتا تلگرام 6.3 برای برخی کاربران منتشر شده و به زودی نسخه رسمی این آپدیت جدید تلگرام در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا