همان‌طور که در جریان هستید سامسونگ قصد دارد تا در رویداد گلکسی آنپکد از گوشی‌های جدید خود به همراه دو تبلت اندرویدی رونمایی کند. پس از لو رفتن مشخصات فنی پرچمداران خانواده گلکسی نوت 20 و گلکسی زد فولد 2، شاهد لو رفتن مشخصات فنی نهایی تبلت‌های گلکسی تب S7 و S7 پلاس پیش از معرفی رسمی هستیم.

مدل پایه برخلاف بیشتر محصولات سامسونگ که نمایشگر امولد دارند، از صفحه نمایش 11 اینچی LCD با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل با نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار است. گلکسی تب S7 پلاس از نمایشگر 12.4 اینچی امولد با رزولوشن 2800 در 1752 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار است.

هر دو محصول به نسخه بروزرسانی شده قلم هوشمند S-pen با تاخیر 9 میلی ثانیه‌ای مجهز شده‌اند. هر دو تبلت گلکسی تب S7 و S7 پلاس به تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس و اسپیکرهای قدرتمند AKG با فناوری Dolby Atmos مجهز شده‌اند. نسخه تب S7 به باتری 7040 میلی آمپر ساعتی (15 ساعت دوام) و نسخه تب S7 پلاس (16 ساعت دوام) به باتری 10090 میلی آمپر ساعتی تا کاربران می‌توانند ساعت‌ها محتوای تصویری را بدون دغدغه شارژ بر روی این دو تبلت تماشا کنند.

این دو تبلت برای شارژ و انتقال اطلاعات به درگاه Type C مجهز شده‌اند که امروزه بر روی اکثر تبلت‌های و گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز مشاهده می‌شود. سامسونگ برای شارژ باتری‌های حجیم و قدرتمند این دو محصول از فناوری شارژ سریع 45 واتی استفاده کرده است، اما شارژر درون جعبه این دو محصول از نوع 15 واتی بوده و باید شارژر 45 واتی را به صورت جداگانه خریداری کنید.

گلکسی تب S7 و S7 پلاس از لحاظ باقی مشخصات شبیه هم بوده و از دوربین دوگانه (13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض)، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و چهار اسپیکر برخوردارند.تا این لحظه اطلاعاتی در خصوص نحوه قیمت گزاری تبلت‌های جدید سامسونگ منتشر نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر رویداد گلکسی آنپکد باشیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *