هفته گذشته اولین گوشی میان‌رده وان پلاس با نام نورد 5G معرفی شد. این گوشی از نظر مشخصات شباهت زیادی به وان‌پلاس 8 دارد. هرچند که در مواردی از آن ضعیف‌تر و در مواردی پرقدرت‌تر ظاهر شده است. این گوشی از یک تراشه کمتر قدرتمند اسنپدراگون 765G، و صفحه نمایش کمی کوچکتر استفاده کرده و فاقد دوربین تله فوتو می باشد. اکنون کانال یوتیوب JerryRigEverything در جدیدترین ویدئوی خود تست مقاومت گوشی وان پلاس نورد را به اشتراک گذاشته است.

[aparat id=’DCxOA’]

این آزمون مانند همیشه با تست خراش آغاز می‌شود، جایی که زک با اجسام تیز میزان مقاومت نمایشگر، فریم دور گوشی، سنسور اثر انگشت و محافظ دوربین را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در این مرحله عملکرد نورد مشابه با اکثر گوشی‌هایی است که تا امروز ویدئوی تست مقاومت آنها را دیده‌ایم.

در مرحله دوم نوبت به تست حرارت می‌رسد. نمایشگر گوشی در برابر شعله مستقیم آتش قرار می‌گیرد تا میزان دوام آن در برابر حرارت بررسی شود. در نهایت، مرحله سوم آزمون خمیدگی دستگاه است که در آن زک نلسون با اعمال فشار توسط دست‌های خود سعی در خم کردن گوشی وان‌پلاس نورد دارد. عملکرد میان‎‌رده جدید وان پلاس در این مرحله ناامیدکننده و غیرقابل انتظار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *