امروز گوشی هوشمند ریلمی V5 به طور رسمی در چین معرفی شد و دو نقطه عطف چشمگیر را برای این برند جوان رقم زده است – این اولین دستگاه در ترکیب V جدید است و در حال حاضر ارزان ترین تلفن هوشمند 5G در خارج از کشور است که قیمت های آن در 4199 یوان شروع می شود.

وظیفه پردازش دستگاه بر عهده تراشه 7 نانومتری 5G مدیاتک دیمنسیتی 720 (دو هسته Cortex-A76 و شش هسته Cortex-A55، همه با فرکانس 2 گیگاهرتز) بوده و در کنار آن 6/8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی میکرو اس دی همراهی می کند.

در پشت گوشی دوربین چهارگانه اصلی قرار گرفته که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی F/1.8، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 19 درجه و دو سنسور ماکرو و تشخیص عمق می شود. در بخش جلوی دستگاه، صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با نرخ رفرش ریت 90 هرتزی و نرخ نمونه گیری لمسی 180 هرتز دیده شده و در حفره سمت چپ بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

سنسور اثر انگشت نیز در طرف راست دستگاه با دکمه پاور ترکیب شده است. منبع انرژی دستگاه توسط باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی و پورت USB-C تامین می شود. ریلمی وعده شارژ 100 درصدی دستگاه ظرف 65 دقیقه را می دهد، و می توانید همزمان از صفحه با روشنایی کامل، دستگاه استفاده کنید – زیرا VOOC گرمای بسیار کمتری نسبت به بسیاری از استانداردهای رقابتی ایجاد می کند.

قابلیت های 5G شامل پشتیبانی از استاندارد زیر 6 گیگاهرتز است و هم در شبکه های SA و NSA کار می کند. ریلمی V5 از ویژگی به نام Smart 5G برخوردار است که در صورت مناسب برای صرفه جویی در مصرف باتری و فراهم کردن تجربه آنلاین روان، بین 5G و LTE جابجا می شود. ریلمی V5 قرار است در رنگ های آبی و سبز عرضه شود. مدل 6/128 گیگابایتی با برچسب قیمتی 215 دلار ارائه شده و مدل 8/128 گیگابایتی نیز با قیمتی معادل 270 دلار در دسترس قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *