سخت افزار

رونمایی ریزر از ماوس و کیبورد جدید غیرگیمینگ

ریزر با توجه به طیف وسیعی از لوازم جانبی و لپ تاپ های مخصوص گیمینگ است، امروز این شرکت سرمایه گذاری جدیدی را به دنیای بهره وری بهتر اعلام کرد. ریزر از طریق مشارکت با Humanscale، یک شرکت با تمرکز بر ارگونومی در محل کار، مجموعه تولیدی خود را متشکل از یک ماوس، صفحه کلید و ماوس پد معرفی کرد که تمامی آنها با رنگ های خاکستری سفید و روشن همراه است.

اولین محصول ماوس Razer Pro Click است که با طراحی ارگونومیک، مچ دست را در زاویه 30 درجه نگه می‌دارد تا ریسک مچ درد و دست درد را به حداقل برساند. ماوس جدید ریزر در هر دو حالت سیمی و بی سیم کار می کند و در صورت بی سیم بودن، می توانید از بلوتوث یا اتصال سفارشی Razer 2.4GHz به همراه دانگل، استفاده کنید. ماوس با اتصال بلوتوث تا 400 ساعت و با دانگل تا 200 ساعت قابل استفاده است. اتصالات سیمی از پلاگین microUSB شامل USB Type-A استفاده کرده و این ماوس را شارژ می کند.

ماوس Pro Click دارای هشت کلید قابل برنامه ریزی است و بوسیله بلوتوث به حداکثر چهار دستگاه وصل می‌شود و دقت آن 16000DPI می باشد. ریزر طول عمر این محصول را تا 50 میلیون کلیک تضمین کرده است. این محصول 100 دلار قیمت دارد.

از سوی دیگر کیبورد Pro Type از سوییچ‌های مکانیکی نارنجی رنگ ریزر برخوردار است که حس کلیک کردن را به دستان منتقل کرده ولی سر و صدای کمتری نسبت به کیبوردهای گیمینگ تولید می‌کنند. کلیدها هنگام شب با نور پس زمینه سفید رنگ روشن می‌شوند و ریزر طول عمر آن‌ها را 80 میلیون ضربه اعلام کرده است.

از دیگر قابلیت‌های جالب توجه این صفحه کلید می‌توان به پوشش نرم کلیدها اشاره کرد که به گفته ریزر تایپ کردن در طول روز را به کاری لذت بخش تبدیل می‌کند. این محصول 140 دلاری از اتصال بی‌سیم و بلوتوث پشتیبانی کرده و حداکثر به چهار دستگاه متصل می‌شود. علاوه بر این دکمه‌های آن از قابلیت برنامه ریزی برای اجرای خودکار دستورات (Macro) پشتیبانی می‌کنند.

ماوس و کیبورد مورد بحث در پکیجی به نام Productivity Suite به دست مشتری می‌رسند که شامل یک ماوس پد به نام Pro Glide به قیمت 10 دلار می‌شود. این پکیج از هم اکنون از سایت ریزر قابل خریداری است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا