ایسوس از نمایشگر گیمینگ ROG Swift PG259QN با پنل 360 هرتز فوق با طراحی ارگونومیک با استند قابل تنظیم، رونمایی کرد. این مانیتور جدید از پنل 24.5 اینچی با رزولوشن با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره می برد. طراحی ظاهری آن به خوبی نمایانگر یک محصول گیمینگ بوده و لوگوی ROG در پشت آن نیز با LEDهای رنگی روشن خواهد شد. زمان پاسخ به فرکانس ROG PG259QN تنها 1 میلی ثانیه بوده و نرخ به‌روزرسانی یا همان رفرش ریت در این مانیتور نیز به 360 هرتز می‌رسد.

این مانیتور از NVIDIA G-Sync پشتیبانی کرده و بهترین بازدهی را با کارت‌های گرافیک انویدیا به همراه خواهد داشت. ایسوس برای این مدل پشتیبانی از Ultra-low motion blur را در نظر گرفته که از نور پس زمینه برای کاهش موشن بلِر و خلق تجربه‌ای روان‌تر کمک خواهد کرد. یکی از نکات جالب توجه در این مانیتور، پشتیبانی آن از بازی‌های سه بعدی است.

به لطف پشتیبانی از فناوری NVIDIA 3D Vision، کاربران با کارت ‌های گرافیک انویدیا و عینک‌های سه بعدی، می‌توانند از تمامی محتوای سه بعدی شامل بازی، فیلم و موارد دیگر لذت ببرند. پشتیبانی از داده‌های سه بعدی مدت‌هاست که از سوی سازندگان مانیتور و تلویزیون کنار گذاشته شده است؛ پس این محصول می‌تواند برای علاقه‌مندان به این قابلیت جذاب باشد.

از نظر ارتباطات در این صفحه نمایش ما شاهد یک پورت HDMI 2.0 و یک Display Port 1.4 هستیم که در کنار آنها یک هاب USB نیز با دو پورت اضافی در نظر گرفته شده است. ROG Swift PG259QN یکی از سریع‌ترین مانیتورهای گیمینگ حال حاضر بازار خواهد بود اما ایسوس هنوز قیمت یا زمان عرضه این مدل را اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *