کنسول و بازی
موضوعات داغ

تماشا کنید: بازی Call of Duty Black Ops: Cold War معرفی شد

سرانجام شرکت اکتیویژن با انتشار تریلری از نسخه جدید سری بازی های محبوب کالاف دیوتی تحت عنوان Call of Duty Black Ops: Cold War رونمایی کرد. بازی‌بازان از همین حالا می‌توانند بازی موردانتظار Call of Duty: Black Ops – Cold War را پیش خرید کنند. عنوانی که در تاریخ 23 آبان 1399 (13 نوامبر 2020) برروی پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نسخه‌های پلی‌استیشن 5 و اکس‌باکس سری ایکس نیز در تعطیلات پایان سال جاری میلادی منتشر می‌شوند. در توضیحات آمده که Call of Duty: Black Ops Cold War دارای سه حالت کمپین، بخش چندنفره و همچنین حالت زامبی است. بخش داستانی، جنگ سرد را به‌نمایش می‌گذارد و محیط‌های تاریخی نظیر شرق برلین، سازمان KGB، ترکیه و ویتنام هم در بازی حضور دارند.

[aparat id=’nc2qG’]

توضیحات کامل بازی Call of Duty Black Ops: Cold War بدین شرح است:

سری نمادین Black Ops با بازی Call of Duty Black Ops: Cold War بازگشته است؛ دنباله‌ای مستقیم برای بازی اصیل و پرطرفدار Call of Duty: Black Ops. Black Ops Cold War طرفداران را به نبردهای ژئوپلیتیک ناپایدار جنگ سرد در اوایل سال‌های 1980 می‌برد. در بخش داستانی تک‌نفره هیجان‌انگیز و جذاب آن هیچ‌چیز آن‌طور که به‌نظر می‌رسد نیست؛ جایی که طرفداران در آن با جنگ در مناطقی نمادین مثل برلین شرقی، ویتنام، ترکیه، مراکز فرماندهی کاگ‌ب شوروری با اشخاص تاریخی و حقایقی تلخ مواجه می‌شوند.

شما به عنوان مامورانی زبده به دنبال رد شخصی مرموز به‌نام Perseus هستید. ماموریت او بی‌ثبات‌‌ ساختن توازن جهانی قدرت و تغییر مسیر تاریخ است. به‌همراه شخصیت‌های نمادین و به‌یادماندنی وودز، میسون، هادسون و مامورانی جدید به عمق تاریکی این توطئه جهانی بروید و جلوی فاجعه‌ای که چندین دهه برای به وقع پیوستن آن تلاش می‌شد را بگیرید.

شما با خرید نسخه استاندارد 60 دلاری اپراتور وودز را در بازی Call of Duty: Modern Warfare و Warzone به‌دست می‌آورید. نسخه Ultimate هم 80 دلار قیمت دارد و دارای بسته‌های‌ Land ،Air و Sea و بتل پس اول Black Ops – Cold War است. قرار است در شب افتتاحیه گیمزکام چیزهای بسیار بیشتری از این بازی ببینیم. اکتیوژن همچنین قول داده روز 9 سپتامبر (19 شهریور) رسما از بخش چندنفره این بازی رونمایی کند. شما با پیش‌خرید نسخه دیجیتالی این عنوان به بتای آزاد آن دسترسی زودهنگامی نسبت به سایر افراد خواهید داشت و طبق سنت همیشگی، کنسول‌های بازی شرکت سونی محتویات جدید و بیشتر را زودتر از بقیه پلتفرم‌ها دریافت می‌کنند.

منبع
dualshockers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا