نرم افزار و اینترنت

فیسبوک ویژگی سفارشی سازی جدیدی را به Messenger Rooms افزود

فیس بوک به تازگی چندین قابلیت جدید را به سرویس Messenger Rooms اضافه کرده است. ویژگی جدیدی که در ماه آوریل معرفی شد، این امکان را برای کاربران فراهم می کرد که یک تماس ویدیوی را از طریق مسنجر یا فیسبوک شروع کنند و از دوستان دعوت به، به تماس ویدیوی کنند، حتی اگر حساب فیس بوک نداشته باشند.

Messenger Rooms اکنون قابلیت جدیدی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد پس زمینه های خود را درست مانند ویژگی پس زمینه سفارشی مایکروسافت تیمز تنظیم کنند. این ویژگی جدید فعلا از طریق نسخه موبایل امکان پذیر بوده و کاربران می توانند پیش زمینه خود را بر روی هر عکسی که می خواهند، تنظیم کنند. این مهمترین ویژگی موجود از جمله امکان استفاده از افکت های AR و زمینه های همه جانبه 360 است.

علاوه بر پیش زمینه های سفارشی، Messenger Rooms اکنون به کاربران امکان می دهد با خیال راحت تر یک اتاق را در برنامه مسنجر ایجاد کنند، به اشتراک بگذارند، مدیریت کنند و به آن بپیوندند. دکمه ایجاد یک Rooms در برگه چت ها نمایان تر شده است. کاربران همچنین می توانند به راحتی اتاق هایی را که به آنها دعوت شده اند در بالای تب Chats خود پیدا کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا