شرکت فیرفون به تازگی از نسخه جدیدی گوشی هوشمند ماژولار خود با نام فیرفون 3 پلاس (+Fairphone 3) رونمایی کرده است. در اکثر جنبه این گوشی شباهت زیادی به نسل قبلی اش دارد، هرچند که این بار یک ارتقای بزرگ در بخش دوربین با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و سلفی 16 مگاپیکسلی داشته است.

کاربران موجود Fairphone 3 می توانند گوشی خود را به سنسورهای سلفی جدید 48 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی با سیاست سازنده برای کاهش ضایعات الکترونیکی ارتقا دهند. همچنین به شما اجازه می دهد تا قسمت های دیگر نظیر نمایشگر و باتری را برای کمک به ارتقای طولانی نگه داشتن دستگاه، تعویض کنید.

توجه داشته باشید که مدل جدید با شفافیت نسل قبلی Fairphone غافل نیست، اما “طراحی ماژولار” را حفظ کرده که امکان تعمیرات بدون دردسر را دارد. این شرکت یک پیچ گوشتی کوچک درون جعبه گوشی در اختیار شما قرار می دهد که برای کمک به تعویض بیشتر قسمت های مورد نیاز شما، کافی است. جالب است بدانید که بدنه این گوشی حدود 40 درصد از مواد بازیافتی ساخته شده است.

به لحاظ سخت افزاری، این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 18 به 9 بوده که با پوشش محافظ گوریلا گلس 5 همراه است. قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 632 تامین شده و از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

بر روی گوشی، سیستم عامل اندروید 10 را اجرا شده و از یک باتری 3،000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی Qualcomm QuickCharge بهره می برد. همچنین یک اسلات نانو سیم کارت دوگانه، اسکنر اثر انگشت در پنل عقب، جک هدفون و NFC نیز وجود دارد. فیرفون 3 پلاس قرار است از تاریخ 14 سپتامبر با قیمت 469 دلار عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *