سخت افزار

رونمایی اچ‌پی از دسکتاپ جدید OMEN 30L با کارت گرافیک RTX 3090

امروز ، شرکت اچ پی محصولات جدیدی را از مجموعه گیمینگ خود معرفی کرد. نخست، نسخه بروزرسانی شده دسکتاپ OMEN 30L است که در ماه مه عرضه شده و دارای کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3090 است. همچنین یک سری لوازم جانبی نیز وجود دارد.

به طور دقیق تر، معرفی لوازم جانبی بی سیم است، چیزی که گیمرها می توانند نسبت به آن شک داشته باشند و دلیل خوبی هم دارد. لوازم جانبی بی سیم تقریباً به طور جهانی دارای تأخیر بیشتر و اتصال پایدار کمتری هستند. این شرکت قصد دارد با هدست OMEN Frequency Wireless، ماوس بی سیم OMEN Vector و صفحه کلید TKL بیسیم OMEN Spacer این مشکل را برطرف کند. همچنین هدف آن رفع مشکل از تمام شدن شارژ باتری با شارژ سریع است، بنابراین اگر میزان باتری یکی از این لوازم جانبی شما تمام شد، می توانید پس از چند دقیقه شارژ، ساعت ها استفاده کنید.

هدست OMEN Frequency Wireless بدون تأخیر است و صدای فراگیر 7.1 را فراهم می کند، به این معنی که چیزی را از دست نخواهید داد و همچنان می توانید بشنوید که صداها از کجا می آیند. همچنین باتری این هدست عمر 20 ساعته داشته و یک میکروفون با قابلیت حذف نویز دارد.

طبق گفته اچ پی، ماوس بی سیم OMEN Vector سریعترین ماوس مخصوص شارژ USB Type-C جهان است و با پنج دقیقه شارژ تا 10 ساعت عمر باتری داشته و با شارژ کامل، 180 ساعت باتری آن دوام می آورد. درنهایت صفحه کلید OMEN Spacer TKL است که شامل طراحی ارگونومیک، سوئیچ های MX Cherry Brown و کلید N رولی می شود.

هدست بی سیم فرکانس OMEN در ماه دسامبر عرضه می شود و از 169.99 دلار شروع می شود  ماوس بی سیم Vector با قیمت 99.99 دلار در دسترس است و صفحه کلید Spacer Wireless TLK هم اکنون با قیمت 159.99 دلار قابل پیش خرید است. دسکتاپ های جدید OMEN در این فصل تعطیلات وارد بازار می شوند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا