ال جی در سکوت خبری از گوشی هوشمند جدیدی به نام LG K42 رونمایی کرده است. این گوشی میان رده از الگویی موجی در پشت خود برخوردار است که جذابیتی بی نظیر به آن می بخشد. این گوشی با نمایشگر نسبت ابعاد بلند، دوربین های پشتی چهارگانه و باتری در ابعاد بزرگ به کاربران ارائه می دهد.

LG K42 ابعادی برابر با 165 در 76.7 در 8.4 میلی متر داشته و وزن آن 182 گرم است و با دارابودن گواهی MIL-STD-810G می تواند در برابر شرایط شدید محیطی مقاومت کند. پنل پشتی گراپی از LG K42 دارای یک پوشش UV ضد خراش است که جذابیت آن را برجسته می کند. این گوشی از یک نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس استفاده می کند.

ال جی K42 به پردازنده مدیاتک هلیو پی 22 با 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. برای ذخیره سازی بیشتر، یک اسلات کارت microSD در آن وجود دارد. سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری LG UX از قبل روی LG K42 نصب شده است. سیستم دوربین چهارگانه به همراه فلش LED که در قسمت پشتی LG K42 قرار گرفته شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در پنل جلوی دستگاه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی حضور دارد.

LG K42 باتری 4000 میلی آمپر ساعت داشته و یک دکمه اختصاصی برای دسترسی به «دستیار Google» دارد. همچنین از یک سنسور اثر انگشت جانبی بهره می برد. LG K42 برای علاقه مندان به موسیقی با موتور صدای سه بعدی و جک صوتی 3.5 میلی متری به کاربران ارائه می دهد. در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد قیمت گذاری گوشی های هوشمند وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *