از زمانی که شیائومی MIUI 12 را در اواخر آوریل معرفی کرد، به طور مداوم آن را در اختیار بسیاری از گوشی های هوشمند خود به صورت ساخت بتا و پایدار قرار داده است. جدیدترین گوشی هایی که آن را به صورت انتشار پایدار دریافت می کنند، نسخه های چینی Mi 8 SE و Redmi 9 هستند.

شیائومی Mi 8 SE در ماه مه سال 2018 در چین روانه بازار شد. این گوشی هوشمند که منحصر به کشور اصلی شرکت بود، اولین بار با MIUI 9.5 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو ارائه شد و پس از آن به MIUI 10 و MIUI 11 به روز شد. این گوشی حتی دو به روزرسانی اندروید 9 و 10 دریافت کرد. گفته می شود، مانند سایر دستگاه های شیائومی که در سال 2018 (از جمله POCO F1) عرضه شده، MIUI 12 موجود در حال حاضر آخرین به روزرسانی عمده برای این گوشی است.

به روزرسانی MIUI 12 برای Mi 8 SE با شماره ساخت V12.0.2.0.QEBCNXM همراه است. در حال حاضر، بصورت دسته ای به صورت “Stable Beta” (که محدود به کاربران خاص و آزمایش کنندگان بتا است) پخش می شود. از طرف دیگر ، به روزرسانی MIUI 12 به تعداد محدودی از کاربران Redmi 9 در چین با شماره ساخت V12.0.4.0.QJCCNXM ارائه می شود. این دستگاه در هند با نام Redmi 9 Prime نیز شناخته می شود.

از آنجایی که نسخه های جهانی گوشی های شیائومی تقریباً پس از یک ماه از عرضه اولیه خود در چین، به روزرسانی های جدید دریافت کرده اند، انتظار داریم نسخه جهانی، اروپایی، اندونزیایی و هندی Redmi 9/Redmi 9 Prime نسخه به روز شده MIUI 12 را از اواسط تا اواخر اکتبر دریافت کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *