وسترن دیجیتال از اولین حافظه SSD مبتنی بر PCIe 4.0 با نام WD_BLACK SN850 رونمایی کرده است. WD Black SN850 می تواند سرعت خواندن تا 7000 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن تا 5300 مگابایت بر ثانیه را در مدل 1 ترابایتی داشته باشد. این بسیار شبیه به سرعتی است که در سایر SSD های PCIe 4 اخیر دیده ایم و وسترن دیجیتال می گوید که کنترلر G2 را در داخل بهینه سازی کرده تا در انجام کارهای بازی سرآمد باشد.

این شرکت همچنین از چند پیشنهاد ذخیره سازی دیگر که شامل کارت افزودنی سریع SSD مبتنی بر PCIe 3.0 x8 و داک SSD مبتنی بر تاندربولت 3، را ارائه کرد. BLACK SN850 یک NVMe M.2 SSD بوده که برای گیمرها طراحی شده و به گفته سازنده به آنها کمک می کند تا “عملکرد عالی کامپیوتر” را بدست آورند.

این شرکت صریحاً خاطر نشان می کند که SSD برای “محیط های NAS یا سرور” در نظر گرفته نشده، و اضافه می کند که G2 بهینه شده در SSD برای “بازی های حرفه ای” مناسب است. این شرکت همچنین یک مدل اسپرت RGB با یک مخزن گرما را در Q1 2021 ارائه می دهد. WD_BLACK SN850 در ظرفیت های 500 گیگابایتی، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی در دسترس خواهد بود. مدل 500 گیگابایتی بدون مخزن حرارتی با قیمت 149.99 دلار شروع می شود. هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نوع RGB با مخزن حرارتی وجود دارد که قرار است سال آینده وارد شود.

محصول دیگری که امروز معرفی شد، کارت افزودنی مبتنی بر PCIe Gen3 x8 به نام WD_BLACK AN1500 است که به لطف دو کارت داخلی ، دارای سرعت خواندن تا 6500 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 4100 مگابایت بر ثانیه است. SSD در پیکربندی RAID 0. همچنین با نورپردازی RGB قابل تنظیم در دستگاه های ویندوز پشتیبانی می شود و در ظرفیت های 1 ترابایت ، 2 ترابایت و 4 ترابایت موجود است. قیمت اولیه نسخه 1 ترابایتی 299.99 دلار است.

WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD سومین محصولی است که امروز معرفی شده و هدف آن لپ تاپ گیمرها است. این داک به گیمرها اجازه می دهد تا نه تنها فضای ذخیره سازی را گسترش دهند، بلکه از اتصال به تعداد بیشتری از تجهیزات جانبی با استفاده از درگاه های داخلی استفاده می کنند، که فقط از طریق یک درگاه تاندربولت 3 لپ تاپ انجام می شود. این پورت ها شامل چندین پورت 10 گیگابایت بر ثانیه نوع A ، DisplayPort برای اتصال نمایشگرهای خارجی ، اترنت و جک صوتی 3.5 میلی متری و موارد دیگر است. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا نورپردازی RGB را از طریق داشبورد WD_BLACK در ویندوز کنترل کنند. WD_BLACK D50 Game Dock در ظرفیت 1 ترابایت با قیمت 499.99 دلار در دسترس است. این شرکت همچنین یک نوع غیر SSD را با قیمت 319.99 دلار به فروش خواهد رساند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *