لپ تاپ

ایسوس از لپ تاپ تجاری ExpertBook P2451 رونمایی کرد

ایسوس به تازگی از جدیدترین لپ تاپ تجاری خود با نام ExpertBook P2451 پرده برداری کرد. این یک لپ تاپ تجاری سبک که برای بهره وری همه جانبه در سطح استانداردهای نظامی و امنیتی ایده آل است. ExpertBook P2451 به پردازنده جدید Intel Core i7 vPro مجهز گشته و طراحی ذخیره سازی دوتایی، عمر باتری 13 ساعته، اتصالات جامع I/O و نشانگر ASUS SensePoint است.

وزن شاسی جمع و جور فقط 3.42 پوند است و از یک صفحه نمایش نازک NanoEdge FHD بهره می برد که به یک صفحه بزرگتر اجازه می دهد در یک شاسی کوچکتر جای گیرد. ExpertBook P2451 همچنین دارای یک درب آلیاژ آلومینیوم با دوام، مهاربند شاسی فولادی و محافظت HDD E-A-R است. یک طراحی منحصر به فرد لولا امکان دامنه حرکتی 180 درجه را فراهم می کند تا کاربران بتوانند لپ تاپ را صاف بگذارند ، که برای به اشتراک گذاری محتوای صفحه با دیگران ایده آل است.

جدیدترین نسل پردازنده Intel Core i7 عملکردی سریع و پاسخگو را ارائه می دهد در حالیکه دارای یک طراحی ذخیره سازی دوگانه است که می تواند با حداکثر 2 ترابایت HDD و 1 ترابایت PCIe SSD برای ذخیره سازی گسترده و سرعت دسترسی سریع به داده ها فراهم کند. نشانگر ASUS SensePoint امکان کنترل دقیق تر مکان نما را فراهم می کند و ماندگاری باتری 13 ساعته در هنگام کار به شما کمک می کند. ExpertBook P2451 همچنین دارای طراحی futureproof است که امکان ارتقا آسان اجزای داخلی را فراهم می کند.

مجموعه ای گسترده از درگاه های ورودی/خروجی امکان انتقال آسان داده ها و اتصالات جانبی همه کاره را فراهم می کند و شامل یک USB 3.2 Type-C با عملکرد کامل است که پشتیبانی از شارژ سریع و صفحه نمایش خارجی را ارائه می دهد. علاوه بر این، سه پورت USB Type-A، یک کارت خوان microSD و یک پورت RJ45 وجود دارد. پورت های VGA و HDMI موجود، لپ تاپ را قادر می سازد تا به نمایشگرهای مختلف متصل شود.

پردازنده (Intel WiFi 6 (802.11ax سرعت شبکه فوق العاده ای را ارائه می دهد که تا 3 برابر سریعتر از (WiFi 5 (802.11ac است. همچنین شامل ویژگی های جامع امنیتی درجه تجاری برای محافظت از داده های حیاتی است. یک Kensington برای محافظ حریم خصوصی وب کم، حسگر اثرانگشت و تراشه Trusted Platform Module (TPM) 2.0 داشته، و در مقابل سرقت محافظت می کند. ASUS ExpertBook P2451 با قیمت 999.99 دلار به زودی در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا