سخت افزار

رونمایی بنگ و اولافسن از اسپیکر Beolit 20 مجهز به شارژ بیسیم Qi

شرکت بنگ و اولافسن (Bang & Olufsen) از اسپیکر بلوتوثی جدید با نام Beolit 20 رونمایی کرده که شبیه به جعبه ناهار طراحی شده است. این اسپیکر جدید مجهز به یک پد شارژر بیسیم معکوس بوده که در بالای آن جای گرفته و می توان برای شارژ گوشی هوشمند یا ایربادز استفاده کرد. طبق گفته سازنده، Beolit 20 می تواند 30 درصد بلندتر از مدل های قبلی خود پخش کند. این شرکت می گوید باتری 3200 میلی آمپر ساعتی اسپیکر 37 ساعت گوش دادن در حجم کم را ارائه می دهد، اما اگر در سطح معمولی گوش دهید، این میزان به 8 ساعت کاهش پیدا می کند.

این محصول دارای یک بند چرمی، یک پورت USB-C برای شارژ، یک جک 3.5 میلی متری برای اتصال سیمی است، و در بالای صفحه، دکمه هایی برای مدیریت اتصال شدن بلوتوث و میزان صدا و کنترل پخش وجود دارد. این بار هیچ دکمه چند منظوره ای وجود ندارد، در عوض یک دکمه اختصاصی پخش/مکث دریافت می کنید.

از لحاظ داخلی ، این اسپیکر دارای یک ووفر 5.5 اینچی، سه درایور 1.5 اینچی تمام برد و یک جفت رادیاتور بیس پسیو 4 اینچی است. این بلندگو از استاندارد بلوتوث 4.2 استفاده می کند و می تواند برای کار در استریو ، یا با Beolit 20 دیگر یا Beolit 17 قدیمی تر، جفت شود. Bang & Olufsen’s Beolit 20 از 29 اکتبر با قیمت 500 دلار (450 پوند / 500 یورو) با رنگ های خاکستری و مشکی در دسترس خواهد بود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا