شرکت MSI به تازگی از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود با نام Optix MAG274QRF-QD پرده برداری کرد. مانیتور گیمینگ Optix MAG274QRF-QD به یک پنل فوق پیشرفته IPS مجهز شده؛ به لطف پنل Rapid IPS، سرعت Optix MAG274QRF-QD در بخش زمان پاسخگویی، تا 4 برابر سریع تر از پنل های IPS معمول شده است. پنل های Rapid IPS جدید با افزایش سرعت پاسخگویی، ویژگی وضوح و دقت رنگ را در مانیتورهای گیمینگ حفظ می کنند.

Optix MAG274QRF-QD دارای پنل 27 اینچی با رزولوشن WQHD یا 1440×2560 پیکسل، درگاه HDMI 2.0b، رابط DP 1.2، هاب USB 2.0 و حتی رابط USB-C است. این مانیتور گیمینگ دارای زمان پاسخ به فرکانس 1 میلی ثانیه بوده، و نرخ بروزرسانی آن نیز به 165 هرتز می رسد. با استفاده از کیت و قابلیت NVIDIA G-Sync، مانیتور Optix MAG274QRF-QD بالاترین سازگاری را با کارت های گرافیک انویدیا ارائه می دهد.

و اما در این بخش به سراغ یکی از برترین ویژگی های Optix MAG274QRF-QD خواهیم رفت؛ این مانیتور از فناوری نقاط کوانتومی (QD) بهره می برد؛ فناوری پیشرفته ای که توسط سامسونگ توسعه یافته و بزرگ ترین سازنده QD در جهان است. با استفاده از پنل های کوانتوم دات، شاهد دقت رنگی خیره کننده و بسیار بالا هستیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *