فناوری

کورسیر، شرکت EpocCam را تصاحب کرد

کورسیر امروز از خریداری شرکت نرم افزاری توسعه دهنده اپلیکیشن تبدیل دوربین آیفون به وبکم یعنی EpocCam خبر داد. به راحتی می توان فهمید که چرا شرکت بازی سازی به چنین خریدی در سال 2020 علاقه مند است. همه گیری COVID-19 منجر به افزایش جهانی کار از راه دور شده است و در نتیجه، افراد بیشتری نسبت به گذشته از راه دور کنفرانس ویدیوی می کنند.

اپلیکیشن EpocCam به طور خاص برای تبدیل iPad ها و آیفون ها به وب کم برای رایانه های شخصی مک اواس و ویندوزی طراحی شده است. این نرم افزار در کنار تعدادی از اپلیکیشن های معروف کنفرانس از جمله زوم، اسکایپ، گوگل میت و مایکروسافت تیمز کار می کند. این معامله برند EpocCam را زیر چتر Corsair Elgato قرار می دهد. کورسیر نام تجاری گیمینگ این شرکت را در اواسط سال 2018 خریداری کرد. این معامله، به نوبه خود، بقیه Elgato نام تجاری Eve System خود را پیدا کرد – شرکتی که صریحاً بر روی اتوماسیون خانه های هوشمند و خانه متمرکز شده است.

در حالی که اکثر لپ تاپ ها و دسکتاپ ها در بخش وب کم داخلی کمبود دارند، آیفون ها پیشرفت های زیادی کرده اند. بنابراین منطقی است که کاربران از این قدرت تصویربرداری استفاده کنند. البته، با توجه به اینکه این شرکت اکنون به یک برند گیمینگ متعلق است، واضح است که پخش زنده بازی های ویدیویی قسمت بزرگی از ارزش اجرا در اینجا خواهد بود.

منبع
techcrunch
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا