سخت افزار

مدیاتک از تراشه Dimensity 700 5G برای گوشی های اقتصادی معرفی کرد

شرکت مدیاتک، به تازگی در اجلاس سالانه خود از تراشه جدید Dimensity 700 رونمایی کرده که به خانواده چیپست های موبایل 5G دیمنسیتی می پیوندد. این تراشه جدید مبتنی بر فرآیند معماری 7 نانومتری ساخته شده است.

تراشه دیمنسیتی 700 دارای هشت هسته پردازشی بوده که شامل 2 هسته Cortex-A76 با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز و 6 هسته Cortex-A55 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز می شود و پردازنده گرافیکی آن Mali-G57 MC2 با سرعت 950 مگاهرتز است. این چیپست همچنین دارای (5G-CA (2CC، پشتیبانی از (Dual 5G SIM (Dual SIM Dual Standby، حالت های SA و NSA و MediaTek 5G UltraSave است.

از دیگر ویژگی های این تراشه می توان به پشتیبانی از فضای ذخیره سازی دو خطه UFS 2.2، نرخ رفرش ریت تا 90 هرتز ، رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل، دوربین های تا 64 مگاپیکسلی، بوکه آنی در پیش نمایش پرتره و قابلیت های شات شب اشاره کرد. این تراشه همچنین از چندین دستیار صوتی، GPS با دو فرکانس، India’s NavIC و بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند.

مدیاتک می گوید که چیپست جدید 5G را حتی برای گوشی های بیشتری به ارمغان می آورد، بنابراین می توان انتظار داشت که در گوشی هایی با قیمت کمتر از 250 دلار ظاهر شود. انتظار می رود این تراشه از اوایل سال آینده در گوشی ها ظاهر شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا