گوناگون

معرفی دستگاه Crew in a Box برای مصاحبه های تلویزیونی از راه دور

اگر شغل شما شامل اعزام گروه های تلویزیونی به سراسر کشور برای مصاحبه در خانه ها یا محل کار افراد باشد، می دانید که همه گیری کنونی چنین کارهایی را بسیار دشوار کرده است. اینجاست که Crew in a Box طراحی شده است.

تجهیزات یادشده توسط گروهی به سرپرستی ایرا روزنویگ تهیه کننده و کارگردان مشهور تلویزیونی در لس‌آنجلس تولید شده و متشکل از یک دوربین ویدئویی با دقت 6K، یک سیستم تأمین نور LED سه تایی با ارتفاع 90 سانتیمتر، دو میکروفون شات گان و لاوالیرو یک صفحه پرتوافکن است که فیلمبرداری از طریق آن صورت می‌گیرد. از این صفحه می‌توان برای تنظیم متن یا لایه‌های بصری اضافی بر روی تصویر نهایی استفاده کرد.

تجهیزات یادشده دارای ابزاری برای اتصال ویدdویی و صوتی به اینترنت نیز هست و بدین منظور می‌تواند از کابل یا شبکه‌های وای فای استفاده کند. تنظیم دوربین و صدا برای انجام مصاحبه از طریق این تجهیزات از راه دور نیز ممکن است و لذا نیازی به حضور عوامل به صورت فیزیکی در کنار ابزار مذکور نیست. فرد مصاحبه شونده از طریق اینترنت با اپراتور دستگاه در ارتباط خواهد بود و بعد از پایان مصاحبه فایل نهایی با دقت 6K قابل ارسال با استفاده از اینترنت یا به شیوه‌های دیگر خواهد بود. هزینه کرایه این سیستم 5000 دلار و هزینه خرید کامل آن 55 هزار دلار خواهد بود.

منبع
newatlas
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا