هایسنس معمولاً به خاطر تلویزیون هایش معروف است، اما این شرکت در کشور خود نیز گوشی می فروشد. هایسنس یه تازگی از نخستین گوشی هوشمند جهان با نمایشگر E-ink تحت عنوان Hisense A7 5G رونمایی کرده است. این گوشی که از اتصال 5G نیز پشتیبانی کرده، قرار است با قیمت 1999 یوان (305 دلار) در چین به فروش برسد.

سری گوشی های هوشمند Hisense A به نمایشگر جوهر E معروف هستند. در اوایل سال جاری، این شرکت اولین گوشی های هوشمند با نمایشگر رنگی E-ink را در قالب Hisense A5C ، Hisense A5 Pro ،Hisense A5 Pro CC در جهان عرضه کرد. اگرچه این گوشی ها با نوع جدیدی از نمایشگر عرضه می شوند اما از اتصال 5G برخوردار نیستند. برای حل این مشکل، این شرکت گوشی جدیدی را به نام Hisense A7 5G ارائه کرده، اما این مدل با نمایشگر E-ink سیاه و سفید استاندارد 6.7 اینچی با تراکم 300ppi موجود است.

این گوشی جدید همچنین مجهز به تراشه UNISOC Tiger T7510 بوده که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه است. برخلاف اکثر تلفن های موجود در بازار، این گوشی  شامل جک هدفون 3.5 میلی متری به همراه AK4377AECB audio DAC با پشتیبانی از Hi-Res Audio است. علاوه بر این، پشت گوشی از یک پنل مات AG (ضد تابش خیره کننده) برخوردار است که یک دوربین همراه با یک فلاش LED و سنسور اثر انگشت را در خود جای داده است.

از دیگر ویژگی های آن می توان به دوربین جلویی با پشتیبانی از باز شدن قفل مبتنی بر هوش مصنوعی، بلندگوی فوق خطی، پویا و صفحه قفل های مختلف (شعر ، شعار ، واژه ، تصویر زمینه)، جدید رابط کاربری تصفیه شده مبتنی بر اندروید 10 و چندین ویرایش دیگر مربوط به صفحه نمایش E-ink اشاره کرد. نکته آخر اینکه، Hisense A7 5G توسط یک باتری 4770 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات تامین انرژی می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *