موبایل و تبلت

سامسونگ از گوشی گلکسی A32 5G معرفی کرد

سامسونگ ساعاتی قبل از گوشی هوشمند میان رده گلکسی A32 5G پرده برداری کرد. این گوشی از 12 فوریه در اروپا در دسترس خواهد بود و از 280 یورو آغاز می شود. این برای نسخه 64 گیگابایتی است، اما فقط با 20 یورو بیشتر می توانید 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت کنید.

گلکسی A32 5G از طریق تراشه هشت هسته ای 2.0 گیگاهرتزی (احتمالا دیمنسیتی 720) قدرت می گیرد. همچنین با 4، 6 و 8 گیگابایت حافظه رم عرضه شده و امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز میسر شده است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای رفع نیازهای برق 5G در آن موجود بود و از شارژ 15 وات از طریق پورت USB-C پشتیبانی می کند. برای احراز هویت، یک سنسور اثر انگشت در کنار آن نصب شده است.

گلکسی A32 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی خواهد بود. پنل LCD TFT دارای رزولوشن اچ دی پلاس و طراحی Infinity-V است که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. اگر شیشه تقویت شده ای وجود دارد که از جلو محافظت می کند، در مشخصات ذکر نشده است.

در پشت (به طرز شگفت انگیزی) هیچ برآمدگی دوربین وجود ندارد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 و دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل با دیافرگام f/2.2 بوده و در کنار آنها دو سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق نیز همراهی می کند. این گوشی قرار است در رنگ های مشکی، آبی، بنفش و سفید راهی بازار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا