موبایل و تبلت

معرفی اوپو A7 با تکنولوژی HyperBoost و باتری 4230 میلی‌آمپرساعتی

شرکت اوپو از نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری HyperBoost تحت عنوان Oppo A7 پرده برداری کرد. به گفته شرکت، گوشی Oppo A7 در چند بازار به فروش خواهد رسید، اما در حال حاضر تنها در خصوص قیمت و تاریخ عرضه آن در چین، خبرها منتشر شده است.

Oppo A7 دارای نمایشگر 6.2 اینچی 720p با نسبت تصویر 19:9 می‌باشد. مانند اکثر گوشی‌های اخیر اوپو، A7 هم دارای یک ناچ به شکل قطره آب است. نسخه‌ای که در چین از این گوشی به فروش خواهد رسید دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌باشد، اما در بازارهای دیگر مانند نپال این گوشی نسخه 32 گیگابایتی هم خواهد داشت. البته حافظه داخلی هر دو نسخه با وجود کارت حافظه قابل افزایش می‌باشد.

اوپو A7  از تراشه اسنپ‌دراگون 450 قدرت گرفته است، با این حال به لطف فناوری هایپربوست قادر به اجرای 31 درصد سریع‌تر از حالت عادی بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها بدون افزایش مصرف انرژی است.  این فناوری شتابی جامع را نه تنها برای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، بلکه برای قسمت‌های مختلف پلتفرم اندروید به ارمغان می‌آورد.

دوربین اصلی این گوشی دوگانه و درارای سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی می‌باشد. اما سنسوری که در دوربین سلفی آن استفاده شده با کیفیت‌تر و دارای سنسور 16 مگاپیکسلی به همراه قابلیت‌های مبتنی بر هوش‌مصنوعی، به ویژه عکاسی ویژه 8 مگاپیکسلی با ویژگی‌های زیباسازی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی اوپو که قرار است با برچسب قیمتی 230 دلاری در رنگ‎های طلایی، آبی، صورتی و برنزی راهی بازار شود، می‌توان به باتری 4,230 میلی‌آمپر ساعتی، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 32 گیگابایتی و قدرت گرفتن از رابط کاربری ColorOS 5.2 بر پایه سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا