شیائومی برخی از لپ تاپ های Mi Notebook خود را بدون دوربین به فروش رسانده است که در این روزهای کار و تحصیل در خانه، ایده آل نیست. امروز این شرکت نسخه جدیدی از Mi Notebook 14 را به بازار عرضه کرده که دارای یک وبکم یکپارچه واقعی در حاشیه بالا است. از دیگر مشخصات کلیدی این لپ تاپ می توان به پردازنده نسل دهم اینتل Core i5 و قیمت جذاب آن اشاره کرد که بسته به نوع پیکربندی، از 600 دلار تا 680 دلار است.

نام کامل دستگاه جدید (Xiaomi Mi Notebook 14 (IC است و در سه نوع مختلف ارائه می شود. ارزان ترین آن مشخصاتی نظیر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و گرافیک یکپارچه Intel UHD Graphics 620 دارد. نسخه دوم با دو برابر حافظه داخلی وجود داشته، در حالیکه گرانترین گزینه سوم 512 گیگابایت حافظه داخلی و کارت گرافیک Nvidia GeForce MX250 را ارائه می دهد.

مشخصات دیگر شامل صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1080p و نسبت 16:9 است. همچنین شما حافظه SATA 3 SSD و باتری 46 وات ساعت دریافت می کنید. گزینه های اتصال شامل ماژول Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.0، سه پورت USB، یک درگاه HDMI است. وزن این نوت بوک 1.5 کیلوگرم است و ضخامت آن کمتر از 18 میلی متر است. شیائومی (Mi Notebook 14 (IC را می توانید از وب سایت شیائومی هند، آمازون خریداری کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *