صوتی و تصویری

سامسونگ دیسپلی پنل OLED با نرخ 90 هرتز برای لپ‌تاپ ها تولید می کند

در حالی که اکثر لپ تاپ ها و نوت بوک ها نرخ تازه سازی 60 هرتز را ارائه می دهند، سامسونگ دیسپلی امروز اعلام کرد که اولین لپ تاپ های مجهز به نمایشگر 90 هرتز OLED جهان را در سه ماهه نخست سال جاری تولید می کند. مدیر اجرایی سامسونگ Joo Sun Choi گفت که این شرکت در ابتدای ماه مارس مقادیر بسیار زیادی نمایشگر اولد 14 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز را برای لپ تاپ ها و نوت بوک ها تولید می کند.

این شرکت گفت که نمایشگرهای OLED به بهترین وجه می توانند نیازهای متنوع مصرف کننده به لپ تاپ های مورد استفاده در دورکاری، آموزش آنلاین، پخش ویدئو و بازی را برآورده کنند. سامسونگ دیسپلی گفت با همکاری نزدیک با تولیدکنندگان جهانی برای دستیابی به سطح جدیدی از برتری نرخ تازه سازی در لپ تاپ ها، از ابتدای سال جاری، به معرفی یک تغییر عمده در بازار کمک می کند.

سامسونگ دیسپلی معتقد است که مصرف کنندگان به سرعت با فرصت خرید نمایشگرهای OLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز گرم می شوند، حتی اگر پنل های OLED نیاز به استفاده از مشخصات بالا داشته باشند. در ارائه تصاویر ثابت 90 بار در ثانیه، باعث می شوند حرکات از منظر رنگ بسیار زنده تر یا خفیف تر به نظر برسند. به همین ترتیب، نرخ تازه سازی جدید اغلب تغییراتی را در حرکت ایجاد می کند و باعث می شود تصاویری با ظاهری نرم و صاف داشته باشید که برای بیننده تقریباً یکپارچه به نظر می رسد.

سامسونگ زمان پاسخگویی سریعتر پنل های OLED خود را ذکر می کند و ادعا می کند که “تقریباً” همان مقدار تاری صفحه نمایش 120 هرتز LCD هنگام نمایش محتوای سریع حرکت را دارد. در بیانیه هیچ شریک احتمالی OEM لپ تاپ ذکر نشده است. سامسونگ بزرگترین فروشنده پنل های صفحه نمایش OLED در جهان است، بنابراین اطلاعیه امروز حاکی از آن است که لپ تاپ های OLED احتمالاً امسال بیشتر به یک منظره معمول تبدیل خواهند شد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا