سخت افزار

ماوس گیمینگ جدید ریزر Viper 8K با نرخ پولینگ 8000 کیلوهرتز

ریزر به تازگی از ماوس گیمینگ جدیدی با نام Viper 8K رونمایی کرده که با در اختیار داشتن نرخ پولینگ عالی قادر است اطلاعات را با سرعت بسیار بهتری ارسال کند و در نتیجه زمان تاخیر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این ماوس جدید دارای نرخ پولینگ 8000 کیلوهرتز است و به این ترتیب سبب می شود آن چیزی در حدود 8 برابر سریع تر از ماوس های استاندارد موجود در بازار باشد. با استفاده از این نرخ پولینگ، ماوس Viper 8K قادر است اطلاعات را با سرعت بسیار بالاتری به سیستم  متصل به خود برساند و در نتیجه زمان تاخیر را کاهش داده و سرعت انتقال فرامین را هم افزایش دهد.

هرچه این میزان بالاتر باشد ماوس روانتر و دقیق‌تر بوده و سریعتر به دستورات واکنش نشان می‌دهد و همین عامل وایپر 8K را به گزینه دلخواه گیمرها تبدیل می‌کند. البته برای دستیابی به چنین سطحی از سرعت باید سیستم از پردازنده Core i5-8600K یا Ryzen 5 3600، گرافیک GTX 1080 و نمایشگر با نرخ رفرش 144 هرتزی برخوردار باشد. ریزر در این ماوس هم از حسگر فوکوس خود با حداکثر رزولوشن 2000 نقطه در اینج استفاده کرده اما برای دستیابی به نرخ نمونه‌برداری بالاتر آن را به فناوری HyperPolling مجهز کرده. کاربران با استفاده از نرم‌افزار «سیناپس» قادر به تنظیم نرخ نمونه‌برداری در سطوح دلخواه حتی تا 125 مگاهرتز هستند اما مشخص نیست چرا کسی باید اصلی‌ترین مزیت این ماوس را غیرفعال کند.

این قابلیت ها در کنار قیمت عالی 80 دلاری سبب می شود که تعداد بیشتری از کاربران به این محصول جدید ریزر علاقه پیدا کنند. در حال حاضر نسخه استاندارد از این ماوس که چنین قابلیت ها و ویژگی هایی را ندارد هم با قیمت 80 دلار عرضه می شود. ماوس گیمینگ Viper 8K هم اکنون از طریق سایت آمازون و Best Buy در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا