گوگل سالهاست که از طریق برنامه Android Enterprise خود اقدام به بازاریابی دستگاه هایی می کند که سیستم عامل خود را به سمت محیط های حرفه ای اجرا می کنند. اکنون، این شرکت در حال تبلیغ گوشی های هوشمند پیکسل خود است که “Built for business” هستند.

این غول موتور جستجو به تازگی وب سایت “Pixel for Business” را راه اندازی کرده که در اصل می گوید گوشی گوگل “Built for business” است. این شرکت حتی سه دلیل برای این امر اضافه کرده که دلیل اول آن “ایمن و مطمئن، همه از نظر طراحی” است. در این مورد، این شرکت اساساً تراشه Titan M ساخته شده به صورت سفارشی را برجسته می کند که اولین بار در سال 2018 در Pixel 3 مشاهده شد.

علاوه بر این، گوگل همچنین اضافه کرد که می توان “مدیریت دستگاه ها به صورت ساده و یکپارچه”، با ثبت نام لمسی صفر که برای راه اندازی دستی دستگاه نیازی به آن نیست، ضمن اینکه API های پیکربندی مدیریت را نیز ارائه می دهد، و همچنین با وضعیت توصیه شده Android Enterprise می رسد. این شرکت حتی نمایه کاری را برای تفکیک اطلاعات شخصی و داده های مربوط به مشاغل ارائه می دهد، در حالی که حتی در مدیریت Google Play نیز کمک می کند که به فناوری اطلاعات شرکت اجازه می دهد تا تعیین کند کدام برنامه ها مجاز هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *