یک تحلیلگر مشهور و قابل اعتماد بین المللی تیان فنگ، مینگ-چی کو پیش بینی خود را در رابطه با مجموعه آیفون های اپل از چند سال آینده منتشر کرده است. در این گزارش ، نکته جالب توجه در مورد آیفون SE کوچکتر است. طبق این گزارش، امسال اپل مدل نسل جدید آیفون SE (2020) را عرضه نمی کند. در عوض، این دستگاه سال آینده عرضه می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که از نظر طراحی گوشی هوشمند تغییر چندانی ایجاد نخواهد شد و اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچی نیز می تواند ثابت بماند. با این حال، این شرکت پردازنده را به روز می کند و پشتیبانی از اتصال 5G را اضافه می کند. این درحالیست که تراشه بکاررفته در این تراشه، نامشخص می باشد، ولی احتمالا از همان پردازنده مورد استفاده در آیفون 14 آینده یا A14 Bionic فعلی تجهیز شود.

تأخیر در عرضه آیفون SE 3 به این معنی نیست که امسال مدل جدید آیفون SE وجود ندارد. طبق گزارش ها، غول مستقر در کوپرتینو در حال آماده سازی برای عرضه iPhone SE Plus در اواخر امسال است. انتظار می رود آیفون SE Plus آتی با صفحه نمایش 6.1 اینچی با بریدگی در بالای صفحه نمایش عرضه شود. در بخش دوربین، یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی وجود دارد. در دل دستگاه، پردازنده A14 بدون پشتیبانی از 5G همراه می شود و همچنین گفته می شود دستگاه از سنسور اثر انگشت جانبی نیز پشتیبانی می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *