یونیورسال پرینت زیرساخت چاپ مبتنی‌بر فضای ابری است که تجربه‌ چاپ ساده، غنی و البته توأم با امنیت را به کاربران ارائه می‌دهد. سرویس ابری جدید مایکروسافت همچنین زمان صرف‌شده و تلاش‌های انجام‌شده توسط مؤسسه‌های حوزه‌ IT را کاهش می‌دهد و برخی مزیت‌های دیگر برای آن‌ها به‌ارمغان می‌آورد. اکنون این سرویس در دسترس عموم قرار گرفته است.

مشتریان می توانند از Universal Print برای چاپ اسناد از دستگاه های ویندوز به چاپگرهای ثبت شده Azure Active Directory (AAD) و همچنین چاپ از حساب های OneDrive خود برای کسب و کار با استفاده از هر مرورگری به انتخاب خود استفاده کنند. مایکروسافت دارای تعدادی تولید کننده چاپگر از جمله Brother ، Canon ، Epson ، HP ، Konica Minolta ، Lexmark ، Toshiba ، Ricoh و زیراکس است. یونیورسال پرینت در مارس سال گذشته ارائه شد و از آن زمان تاکنون در حال پیش نمایش بود. دسترسی عمومی آن از امروز، خدمات را به مشتریان و مشاغل بیشتری باز می کند که به دنبال یک راه حل مانند این هستند.

یونیورسال پرینت مایکروسافت نیاز به نصب درایورهای چاپگر را از بین می‌برد، زیرا با زیرساخت‌های ویندوز ادغام شده است. این سرویس به شما کمک می‌کند چاپگرهایی را که در داخل و خارج محل فعلی شما قرار دارند پیدا کنید. به‌لطف یونیورسال پرینت هنگام اتصال به اینترنت امکان چاپ در شبکه‌های اعتماد صفر (Zero Trust Network) ازطریق تکنیک ورود یکپارچه (Single Sign-on موسوم‌به SSO) فراهم می‌شود. این شبکه‌ها باید به‌تأیید رسمی اکتیو دایرکتوری آژور موسوم‌به Azure AD رسیده باشند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *