سونی از رنگ جدید کاغذ دیجیتال با نام Digital Paper DPT-CP1 Version 2 رونمایی کرده که یک دستگاه یادداشت برداری دیجیتال است که به جای صفحه نمایش های قدیمی e-ink، از نمایشگر رنگی استفاده می شود. این دستگاه جدید از فناوری جدیدی با نام E INK Kaleido 2.5 استفاده کرده که سونی جزئیات آن را فاش نکرده است.

فناوری جدید صفحه نمایش، آرایه فیلتر رنگ را به صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی نزدیک می کند که این منجر به رنگ های غنی تر و عمیق تر می شود. نمایشگر این محصول از E INK Carta 1250 استفاده می کند، یک جوهر سریعتر که سرعت ورق زدن صفحات را افزایش می دهد و ورودی قلم را تسریع می کند. از نظر سخت افزار اصلی، این محصول دارای یک پنل 10.3 اینچی E INK Carta 1250 و آرایه فیلتر رنگی e-ink Kaleido 2.5 می باشد. وضوح تصویر B&W آن 1404 در 1872 پیکسل و تراکم پیکسل 227PPI می باشد، اما وضوح رنگ و قطعات در هر پیکسل مشخص نشده است. این دستگاه همچنین دارای یک لایه WACOM جدید بوده که تقریباً با تمام قلم های Wacom موجود در بازار سازگار است.

در دل دستگاه جدید سونی میزبان پردازنده Cortex A53 چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی است که با 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، پورت USB-C و بلوتوث 5.0 ارائه می شود. سیستم عامل اندروید 9 پای به طور پیشفرض اجرا می شود که طبق استانداردهای کتاب الکترونیکی بد نیست. برخی از برنامه های سفارشی در آن وجود دارد، ولی نمی توانید اپلیکیشن های دیگر را کنار بگذارید. کاغذ دیجیتالی جدید همچنین دارای یک مرورگر اینترنتی است، بنابراین می توانید در وب گشت و گذار کنید، ایمیل را بررسی کنید یا وب سایت های خبری را بخوانید. مرورگر استاندارد مبتنی بر وب کیت است که به کاربران امکان کنترل تصاویر و جاوا اسکریپت را می دهد. سونی هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن را فاش نکرده، ولی این محصول ابتدا در ژاپن عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *