موبایل و تبلت

عرضه گوشی اوپو A94 با تراشه هلیو پی 95 و دوربین چهارگانه

اوپو به تازگی گوشی هوشمند دیگری تحت عنوان Oppo A94 معرفی کرده است. اوپو A94 میزبان تراشه مدیاتک هلیو پی 95 و نمایشگر 6.43 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. رابط کاربری ColorOS 11.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 به طور پیش فرض روی گوشی اجرا شده و از 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می برد.

برای عکاسان، در مجموع دوربین برای اوپو A94 تعبیه شده است که شامل یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و دوربین چهار گانه پشتی 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی مونوکروم می شود. اوپو A94 دارای ویژگی های AI Color Portrait Video، Monochrome Video و Dual-View Video است که در برخی از گوشی های میان رده اخیر اوپو دیده ایم. همچنین از ویژگی های AI Scene Enhancement 2.0 است که به طور خودکار 20 نوع صحنه را تشخیص می دهد و رنگ و اشباع آنها را افزایش می دهد.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 4310 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 وات تامین می شود. بقیه ویژگی های A94 شامل جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB-C و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر است. این گوشی همچنین 7.8 میلی متر ضخامت و 172 گرم وزن دارد و در دو رنگ Fluid Black و Fantastic Purple ارائه می شود. هنوز از تاریخ انتشار و قیمت اوپو A94 اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا