شرکت Durabook به تازگی از لپ تاپ جان سخت کاملا جدید 14 اینچی با نام Durabook S14I رونمایی کرده که عملکرد محاسباتی ناهموار را به اوج می رساند. لپ تاپ S14I مرزهای طراحی نیمه ناهموار و نوآوری را برای ارائه تجربیات نهایی رایانه های موبایلی پیش می برد. نسل جدید S14I در ماه آوریل در دسترس خواهد بود.

این لپ تاپ جدید دارای پردازنده نسل یازدهم تایگرلیک اینتل، حافظه NVMe PCIe SSD و گرافیک Intel Iris Xe MAX یا گرافیک مجزای NVIDIA GeForce GTX 1050 است. هنگام انجام چند وظیفه، این پردازنده آخرین نسل تا 63 درصد سریعتر از پردازنده قبلی نسل 8 اینتل است. این دستگاه دارای گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe است و برای افراد حرفه ای که از محاسبات گرافیکی فشرده استفاده می کنند، می توان آن را به یک اختیاری مستقل NVIDIA GeForce GTX1050 ارتقا داد.

این دستگاه به جدیدترین راه حل NVMe PCIe SSD مجهز است که تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را فراهم می کند، در حالی که PCIe سرعت 6 برابر سریعتر از SATA III را ارائه می دهد. علاوه بر این، S14I می تواند دو درایو داخلی SSD SATA III را در خود جای دهد تا حداکثر ذخیره سازی را در آن داشته باشد.

این دستگاه، پورت های ورودی/خروجی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ که شامل دو خروجی ویدیوی دیجیتال و یک آنالوگ نظیر HDMI + VGA + Type-C DP بوده و PCMCIA یا کارت Express اختیاری، و یک خواننده RFID نیز وجود دارد. گزینه های سفارشی سازی بیشتر با حداکثر دو پورت سریال RS-232، حداکثر دو پورت LAN RJ-45 و یک کانکتور اختیاری فیشر وجود دارد. علاوه بر این، گزینه های رسانه ای آن شامل باتری دوم، فضای ذخیره سازی اضافی یا DVD player است.

S14I با Wi-Fi 6 AX201 و بلوتوث v5.1 به روز شده و توانایی انتقال داده با سرعت بسیار بالا را دارد و اطمینان حاصل می کند که تمام اطلاعات بلافاصله همگام سازی و به مرکز داده منتقل می شوند. در دنیای دیجیتال امروز، امنیت امری حیاتی است. S14I اکنون شامل بیومتریک رمزنگاری شده Windows Hello، روشی امن تر، کاربرپسند و سریعتر برای دسترسی به سیستم عامل ویندوز 10 است. استفاده از اثر انگشت یا تشخیص چهره برای ورود به سیستم بسیار امن تر از رمزهای عبور آسان هک یا فراموش شده است.

S14I همچنین اولین دستگاه در کلاس خود است که دارای درجه حفاظت از نفوذ 53 (IP53) است، و آن را برای استفاده در مکان هایی که باران یا گرد و غبار ممکن است یک اتفاق منظم باشد، مناسب می کند. این دستگاه همچنین دارای دامنه عملیاتی -4 درجه فارنهایت – 140 درجه فارنهایت (-20 درجه سانتیگراد ~ 60 درجه سانتیگراد) است، که امکان استفاده در محدوده وسیعی از محیط را فراهم می کند. لپ تاپ مقاوم کاملاً جدید Durabook S14I با قیمت 1399 دلار آغاز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *