امروز اپل اعلام کرد که اپلیکیشن اپل مپس اکنون با نمایش مکان های واکسیناسیون از VaccineFinder، سایتی که توسط بیمارستان کودکان بوستون اداره می شود و اطلاعات مربوط به واجد شرایط بودن و در دسترس بودن واکسن را ارائه داده، به روز شده است. افراد می توانند سایت های واکسیناسیون اطراف را در Apple Maps جستجو کنند یا از سیری عبارت “?Where can I get a COVID vaccination” بپرسند، اکنون بیش از 20،000 مکان فهرست شده که در هفته های آینده مکان های دیگری نیز به آنها اضافه خواهد شد.

هر لیست سایت واکسن در نقشه های اپل شامل ساعات کار و اطلاعات تماس سایت، با لینک به وب سایت ارائه دهنده برای یافتن در دسترس بودن واکسن و تعیین وقت قبلی است. با ویژگی جدید، اپل به تعدادی دیگر از شرکت های فناوری پیوسته که در ارائه روش هایی برای یافتن سایت های واکسیناسیون و قرار ملاقات های واکسن برای کاربران فراهم می کند.

فیس بوک دیروز اعلام کرد که اطلاعات VaccineFinder را به مرکز اطلاعات COVID خود اضافه می کند، تا به افراد نشان می دهد چه زمانی و کجا می توانند واکسینه شوند و پیوندهایی را برای قرار ملاقات ها ارائه می دهد. مرکز اطلاعات COVID همچنین در اینستاگرام گسترش خواهد یافت و این شرکت در حال کار بر روی توسعه چت بات های واتس اپ دولت و بهداشت و کمک به افراد برای ثبت نام در واکسن ها است. دولت فدرال آمریکا قرار است تا اول ماه مه وب سایت خود را برای یافتن واکسن راه اندازی کند و گفته است که در آن زمان همه بزرگسالان واجد شرایط در ایالات متحده واکسینه می شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *